FAQ

Frequently asked questions

Hoe kan ik een reservering plaatsen?
  • Ga naar onze website www.walkingdinner.com.
  • Selecteer in het navigatiemenu 'Boeken' en kies de stad die u wilt ontdekken.
  • Vul hier vervolgens de gegevens in zoals de datum en het aantal personen. Mocht u cadeaubonnen hebben dan kunt u deze verzilveren in het vakje “Voer cadeauboncode in”. Vervolgens klikt u op "Ga verder".
  • U wordt nu doorgestuurd naar de volgende pagina. Hier kunt u de gegevens controleren en eventueel een andere starttijd selecteren. Wanneer alles klopt, klikt u op “Ga verder”.
  • Vul op de volgende pagina uw NAW gegevens in en klik weer op “Ga verder”.
  • Bevestig uw reservering door een betaalmethode te kiezen en de boeking af te ronden via “Bevestigen”.
  • Voltooi de betaling en uw reservering is geplaatst!
  • U ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van uw boeking per mail.
Wat kost een WALKING DINNER arrangement?
De prijs voor een geweldig WALKING DINNER arrangement varieert per stad. Echter krijgt u bij alle steden in 3 verschillende restaurants 3 verschillende gerechten geserveerd (1 Voorgerecht 2. Hoofdgerecht 3. Dessert). Een glas wijn (of een andere consumptie) is ook bij de prijs inbegrepen. Verder ontvangt u een prachtige wandeltocht (welke u langs enkele hoogtepunten van de stad zal begeleiden) per mail. De deelnemende restaurants worden automatisch op de hoogte gebracht van uw komst en zullen een plek voor u reserveren.
Wat is de uiterste datum voor het reserveren?
In principe kan een reservering geplaatst worden tot twee dagen van te voren (tot uiterlijk 15:00 uur). Om de beschikbaarheid te kunnen garanderen adviseren wij echter om de boeking minstens een week van tevoren te plaatsen (vooral voor groepen vanaf 8 personen is dit aan te bevelen). Mocht een restaurant, om welke reden dan ook, geen beschikbaarheid meer hebben zullen wij op zoek gaan naar een kwalitatief vergelijkbaar restaurant.
Kan ik de datum van mijn boeking wijzigen?
U kunt de datum van uw reservering wijzigen tot uiterlijk 15.00 uur, twee dagen voor vertrek. Indien u met een groep vanaf 8 personen gaat dan vragen wij u dit één week voorafgaand aan uw avond Walking Dinner aan ons door te geven zodat de beschikbaarheid bij de restaurants gegarandeerd kan worden. Mocht een restaurant, om welke reden dan ook, geen beschikbaarheid meer hebben zullen wij op zoek gaan naar een kwalitatief vergelijkbaar restaurant.
Kan ik mijn boeking annuleren en het geld teruggestort krijgen?
Het is mogelijk om de boeking te annuleren en het volledig betaalde bedrag teruggestort te krijgen. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@walkingdinner.com. Bent u met een groep van minder dan 8 personen? Dan kunt u een boeking annuleren tot één dag voorafgaand, tot uiterlijk 15:00 uur. Indien u een boeking van 8 of meer personen wilt annuleren en het volledige bedrag teruggestort wenst te krijgen, dient u dit minimaal één week van tevoren via de e-mail kenbaar te maken.

Voor reserveringen voor de special tijdens GLOW Eindhoven geldt dat bij annulering de mogelijkheid bestaat tot restitutie van de volledige prijs van het aantal geboekte gasten tot aan 14 dagen voorafgaande aan het geplande vertrek.
Hoe weet ik of mijn betaling is geslaagd?
Na het afronden van de boeking voor WALKING DINNER, ontvangt u binnen 5 minuten een bevestigingsmail. Als u deze e-mail niet hebt ontvangen en het geld wel is afgeschreven, controleer dan uw SPAM of Ongewenste E-mail. Nog geen e-mail? Geen paniek en stuur dan een e-mail naar info@walkingdinner.com.
Wat als ik geen internetbankieren heb?
WALKING DINNER heeft ervoor gekozen om alle betalingen via internetbankieren te verwerken. Als u geen internetbankieren heeft of hier geen gebruik van wilt maken, dan kunt u hopelijk iemand vinden die dit voor u kan doen. Voor bedrijven maken we een uitzondering: zij kunnen per factuur betalen.
Kan ik de volgorde van restaurants veranderen?
Helaas is het niet mogelijk om de volgorde te veranderen. Wij hebben een vaste afspraak gemaakt met alle deelnemende restaurants om het hele jaar door een specifieke gang aan te bieden.
Vragen over onze cadeaubonnen?
U kunt bij ons een digitale cadeaubon aanschaffen waarbij u de waarde van de cadeaubon helemaal zelf kunt bepalen. De cadeaubon zal na betaling binnen enkele minuten via de mail naar u of naar de begunstigde (afhankelijk welk mailadres u invoert) verstuurd worden. De cadeaubon is geldig in het jaar van aanschaf en het daaropvolgende kalenderjaar. Een cadeaubon welke dus in 2023 wordt besteld, is geldig t/m 31-12-2024. Iedere cadeaubon heeft een unieke 10-cijferige code welke opgegeven kan worden bij het plaatsen van een boeking zodat het totaalbedrag verminderd wordt met de waarde van de cadeaubon.
Kan ik een gids bestellen die ons vergezelt?
Dit is uiteraard mogelijk, maar hiervoor betaalt u wel een toeslag (prijs varieert per stad).
Is het mogelijk om een op maat gemaakte WALKING DINNER avond te maken?
Geen probleem! Wij zullen ons uiterste best doen om aan bepaalde specifieke, op maat gemaakte, eisen te voldoen. Dit kan echter de prijs beïnvloeden. Hiervoor stuur u een e-mail naar info@walkingdinner.com en wij bekijken graag samen wat de mogelijkheden zijn.